MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

28 Ocak 2011 Cuma

Ses.41

Ne kadar garip…
Soğukluk her yanımı sarmış, istemeden ben aslında hiç.
Gözlerinde ki soğukluk beni korkutuyor mu acaba?
Hiç görmeden yaşamaktan korkuyor muyum acaba?
Ya da görebilmek için çabasızlık beni korkutuyor mu?
Üşüyorum ben sadece, hava çok soğuk.
Hava çok soğuk.
Umursuzluk beni korkutuyor.
Her şey ısınacak, tekrar eskisi gibi olacak..
Bunu istiyorum.
Ellerim kurudu artık, ellerim ısınmıyor.
Hatıralarım üşüyor..
Ve en son, gözüme gözüktüğün an, özlemim yok oluyor.
Artık hiç özlemiyorum.
Kimseyi özlemiyorum.
Sadece korkuyorum.
Beni korkutuyorsun.
Beni acınacak hale getiriyorsun.
Beni tanıncak hale, herkesin anlayacağı hale sokuyorsun.
Kaybetmiş bir insan…
Bunu herkes anlayabilir.
Sağol, beni öldürdüğün için teşekkür ederim.
Daha fazla yakamazsın canımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder