MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

6 Ocak 2011 Perşembe

Ses.25

Artık sesleri hatırlayamıyorum...
Buna o kadar üzülüyorum ki.
İç içe geçmiş, aynı şeyleri anlatan o kadar çok ses var ki, kimin söylediğini hatırlayamaz oldum sanki hiç bir önemi yokmuş gibi.
Ki sesler o kadar aynıymış gibi ki, bazı ''söz''ler sanki yaşanmamış gibi geliyor.
Birbirinin tekrarı aynı ses gibi.
Benim hayal ettiğim şeyler gibi sanki.
Korkunç..
Tam emin olamıyorum bazılarını düşünürken hatta.
Çünkü sadece hayal ettiğim şeyleri gerçekten yaşamış gibi olduğum pek çok an var hayatımda.
Bunları ayırmam lazım gerçeklerde.
Şu an tek gerçek;
Üşüyorum...
Ellerim çok üşüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder