MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

2 Ocak 2011 Pazar

Ses.21

Bugün ben sanki biraz eksiğim.
Üşüyorum...
Ve biraz fazla oluyorum, kendime, düşündükçe.

Ekrana bakıyorum saatlerdir.
Ne yazayım diye bakıyorum baya baya..
Düşündüm ki, beni, benden evvel yaşamış insanlar vardır dünyada.
Onların seslerini dinlemeliyim, bişey yazmama, sanki ilk'miş gibi davranmama gerek yok.
İlham verebilmek kesinlikle bir yetenek.
Bana ilham verenleri bilmek gerek.
Daha iyi anlanabilmek için bazen susmak da gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder