MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

5 Ocak 2011 Çarşamba

Ses.23

Genel olarak mı bakmam lazım bilmiyorum ama sanırım biraz ben'cil bir bakış atmam lazım duruma.

Bir erkeğin, bir kadından gerçekten ne bekleyebileceği hakkında kesinlikle kadınların net ve doğru bir fikri yok kanımca.
Sonsuz aşk, her istediğini yerine getiren basiretsiz bir insan değil kesinlikle.
Kadın nasıl bir fikir süzgeçinden geçiriyor bilmiyorum hareketlerini, ama kesinlikle bana yalnışları denk geldi.
Dürüst olabilmek o kadar da zor olmamalı.
Dürüstlük bir kazanç olmalalı bir insanda.
Nefes alabilen, konuşabilen, duygu besleyen her insanın, dürüst de olması gerekir.
Dürüst değilsen, ne kadar zavallısındır farkındamısın?
Gözlerine baktığında karşındakinin, onu kandırıyor olduğunu biliyor olmak, kişiye ne gibi bir tatminlik verir ki?
Ne bekleyerek sevdin ki karşındakini?
Ne fazla geldi ki?
Güveniliyor olmak, kandırılabilecek insanları kazanmış olmakmıdır?
Bu kadar basit mi?
Yalan söylüyorsan eğer, sebebini ''kaybetmemek,incitmemek'' olarak sunmak ne kadar dürüstlüktür?
Yalan söylemek demek, adiliktir,inanmayıştır,önemli olmamaktır.
Zaten önemsemiyorsan, zaten yalan söyleyecek kadar ''az'' isen karşındakinde, neden onu alıyorsun karşına, kalbine, hayatına?
Biraz yalan söyleyip, aynı anda sevilebilmeyi mi hayal ediyorsun?!
Saçma.
Kesinlikle adilik.
Ve kandırılan insan... Yani bir çok kez bunu yaşayan ben.
Kocaman duygunun içinde boğularak ölecek oluşun...
Uğruna yaptığın herşeyi yıkan insanın yine o oluşu, senden nasıl duygular uyandırır bilirim.
Kendimden dolayı bilirim.
Ve üzülürüm.
Ama yeteri kadar değil.
Değeri bilinmeyen bir sevgiye sahibim diye ağırlaşır kalbim.
Sevginin ( yani sevgimin ) değerli oluşu ise, tamamen kendi fikrimdir.
Çok yorulur yalanlardan çünkü.
Kadın...
Ahh kadın ah.
Bir ad yazabilmek anca bu kadar zor olabilir.
Ama tek ortak yanları, adi oluşudur.
İsim önemsiz, yaş önemsiz..
Kadın için her hangi bir ayıraç, bu durumda kesinlikle önemsiz.
Tek ortak nokta, adi oluşudur bana denk gelenlerinin.
Ve bir yalanın içine, sevgiyi hiç hak etmemiş birinin elleriyle sürükleniyor olmak, adam için, sadece acıdır.
Acı da, artık sadece melodidir..
Armonik bir acı..
Hep derim, asla kızmıyorum hiç bir kadınıma.
Onlar beni ne hale sokarsa soksun, olduğum yerden memnunum.
Farkındalığımı arttırıyorlar en azından.
Ve de adları asla hakaretlerin yanında var olmayacak.
Olmadı da hiç.
Ahlak anlayışlarını sorgulayacak kadar sabırlı değilim çünkü.

Bir erkek, kesinlikle dürüst olan bir kadın bekler karşısında.
(Kadın da dürüst bir erkek ister tabi ki. Ama pek umrumda değil şu anda bu fark.)
Sadece dürüstsen, ortaya ''dürüstlüğe'' rağmen çıkan sorunları çözebilirsin.
Bu gücü bulabilirsin kalbinde.
Gerisi tamaman yoğurdun kaymağı...
Göstermelik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder