MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

30 Ocak 2011 Pazar

Ses.43

Olmaması gereken bir yorgunluk var üzerimde fazla düşünmekten dolayı.
Ne yazdığımı anlayacak kadar hızlı çalışmıyor beynim şu anda.
Ama yeni yazdığım hikaye çok fazla olmaya başladı bana.
Çok anlamlı.
Çok özlemli ve gerçeğin tamamen dışında.














'' Ve Zamancı, her şeyi tekrar başlatabilmek için, sırlarla dolu o yolu seçti... Ölüm, artık onu beklemiyordu. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder