MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

4 Ocak 2011 Salı

Ses.22

Bazı şeyleri kabul edebilmek için, başkalarından duymak değil de, kendi sesinden duymak daha etkili oluyormuş.
Susup beklediğim tüm o vakitleri, pişmanlıkla hatırlıyorum.
Bağırmak iyidir kendine.
Aynaya baktığında dürürst kalabildiğini görmek için arada kendine bağırmalısın.
Bu sıra pek sık yapıyorum.
Tavsiyemdir insanlar.
Kendinize seslenin sık sık.
Tamamen açık ve gizsiz.
Başkasından duymaktan korktuğun herşeyi ilk önce sen söyle kendine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder