MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

2 Ocak 2011 Pazar

Acı Nefes

Her yanım eş dost öyle yalnızım ki,
Yokluğun bir acı nefes.
Kupkuru ayaz,bir yanmışım ki,
Dudaklarım kilit,göğsüm kafes.
Hep farkındaydım,seni çoktan kaybetmiştim.
İtiraf edemedim,kendime yediremedim.
Ben hiç eğilmedim,düğümlendi sözlerim,
Gitme dur,gitme,diyemedim...
Nasıl unutmalı,öyle güzeldin ki,
Yokluğun bir acı nefes.
Yaz güneşinde deniz kokulum,
Etekleri rüzgarda ince ince.

------

Anlamsızlığın, eski anlamıymış bu sözler. 
Yeni fark ettim.
Ve iyi ki diyememişim, gitme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder