MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

6 Ocak 2011 Perşembe

Ses.26 (*)

Cennetin ışıklarında, hissedeceğin şey benim
Soğuk Aralık'da, yine de karşılaşacağın benim.
Söylediğim tüm yalanlarda sana, doğruyu bulacaksın.
Verdiğim tüm isimlerde sana, anlayacağın benim.

İnkar etme boşuna, artık bekleyiş bitti.
İsteklerinden arın, uyan, aç gözlerini.
Zaman akıyor ve dünya dönüyor.
Artık kelimeler, değişmeyen birisi için konuşuluyor.

Çektirdiğim tüm acılarda sana, ümittir göreceğin.
Verdiğim tüm korkularda sana, sevgidir anlayacağın.
İnkar etme boşuna, artık bekleyiş bitti.
İsteklerinden arın, uyan, aç uykusuz gözlerini...

Aklındaki karanlık düşünceler sana gözyaşları getirecek,
Aynı gökyüzündeki yağmur getiren kara bulutlar gibi.
Kalbindeki öfke, korkularını büyütecek,
Aynı gökteki şimşeğin acıyla bağırdığı gibi.

---

Beni bu kadar sarsmamalı bir şarkı...
Anlatamam bana neler hissettirdiğini kimseye, anlayamazlar...
Bende çok büyüksünüz, bilemezsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder