MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

21 Ocak 2011 Cuma

Ses.37

Kendin ettin kendin buldun dese ya birisi bana.
Hakikatten buna ihtiyacım var.
Bilmem yetmiyor.
Birisinin buna beni inandırması gerek.
''Kendin ettin ve kendin buldun.
Üşümesin için artık daha fazla.
Gerek yok.
Artık geçti.
Yapabileceğin bişey yok.
Geçecek zaman ve alışacaksın.''
Beni avutmayın sakın ha dostlar.
Gerçeklerle gelin ki iyice yakayım yaramı, kabuklaşsın iyice.
Gerçekten ihtiyacım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder