MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

2 Nisan 2011 Cumartesi

Tercih Meselesi

Bulut mu olsam yoksa yağmur mu?
Çıkmayı mı beklesem göklere,
Yoksa ıslatmayı mı yerleri?

Zirve mi olsam yoksa son mu?
İnmeye mi uğraşsam deli gibi,
Yoksa çıkmaya mı o yolları?

Yemyeşil yaprak mı olsam,
Dalıma sımsıkı bağlı.
Yoksa sararıp solsam mı
Özgürce, bir hiç mişcesine.

Son, beklerken gelmiyor.
Koşarken de görülmüyor.
Susarken konuşmuyor,
Bağırınca duyulmuyor.

Bir mi olsam yoksa iki mi?
Artmayı mı beklesem çaresizce,
Yoksa yitip bitmeyi mi? 


---


Not : Şiirleri yazarken hiç birine ad koymadığımdan, şimdi başlığa aklıma gelen ilk şeyi yazıyorum. Tabi ki ilk denemem gayet komik oldu.
Tercih Meselesi nedir ake :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder