MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

27 Nisan 2011 Çarşamba

Ses.121

Ağlamak istiyorum. Çok sıkılıyor canım artık. Gözlerim yanıyor. Uyuşuyorum
Ağlamak istiyorum dostum. Eksiğim. Eksik kaldım be. Hemde benimle hiç alakalı değilken, eksik kaldım.
Ağlamak istiyorum kadın ben. Çok acıyor gözlerim. Duymuyorum hiç bişeyi, seninle alakalı olmayan.
Ağlamak çok zor geliyor bana, tek başıma. Her şeyi itiraf etmek gibi bişey bu. Ağlayamıyorum lan!
Yoksun çünkü yanımda. Kime ağlayayım ki ben şimdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder