MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

11 Nisan 2011 Pazartesi

Ses.106

Herkesin anısı önemlidir yahu. Herkesin ki can'a anlam katandır.
Kimisi, günlerce yağmış karın altında kaybettiği yüzüğü yıllar sonra bulur.
Kimisi, yıldızları ararken sarılır küçük soğuk ellerine yanındakinin.
Kimisi, en sevdiği kadını öperken, başı döner ve yere düşer.
Ve bir başkası bunları hiç anlamasa da, anılar sahipleri için önemlidir.
Dostlar arasında paylaşılmayan her anı, kayıptır, ziyandır.
Ve her anı, önemlidir, şahitlerinin arasında.
---
Ve çok özledim seni.
Hatırlıyorum da biraz biraz senin olduğun geçmişi,
Gerçekten çok özledim.
Keşke biraz daha sabredebilseydin, ya da anlayabilseydin beni.
Ya da olası tüm ihtimaller.
Keşke yanımda olabilseydin.
Gerçekten çok özledim seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder