MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

17 Nisan 2011 Pazar

Ses.111

Where did we come from?
Why are we here?
Where do we go when we die?
What lies beyond
And what lay before?
Is anything certain in life?

They say " Life is too short"
"The here and the now"
And " You`re only given one shot"
But could there be more
Have I lived before
Or could this be all that we`ve got?

If I die tomorrow
I`d be alright
Because I believe
That after we`re gone
The spirit carries on

---

Çok fazla ihtiyaç duydum nedense bu şarkıya.

---

Canım çok sıkılıyor...
Oyalanacak bi çok şey bulabiliyorken, sanki bişeyleri ihmal ettiğimi hissediyorum.
Eksik olan bişeyler var, farkına varmadığım.
Kendim olabilirmiyim acaba?
İhmal ettiğim şey, kendi yaşamım olabilir mi?
Ne zaman kendim için bişeyler yapmaya çalışacağım?
Ben hiç yorulmasam ve her ihtiyacımı giderebilecek insanlar olsa etrafımda...
Onlar için her şeyimi verebilirim.
Ama, benim için yapılacak her şeyi başkaları yaparsa, benim neyim olur ki?
Neye sahip olurum?
Özlüyorum arkadaşım seni.
Seni de özlüyorum çok aşık olduğum ve bundan hiç haberi olmayan kadın.
Sana da çok kızıyorum Alus.
Bir hayata sahip olabilmek için, önce senin çabalaman lazım.
Saate baksana bi aptal adam!
Sabahın 7'si!
Ne yapacaksın şimdi? Bişeyler atıştırıp uyuyacaksın ve uyuyup, öğleden sonra uyanacaksın.
Ee? Ne kadar daha böyle yapacaksın?
Tek kurtuluşum müzik...
Lütfen, o da bana yardım etsin artık.

---

Friday evening
The blood still on my hands
To think that she would leave me now
For that ungrateful man
Sole survivor
No witness to the crime
I must act fast to cover up
I think that there`s still time
He`d seem hopeless and lost with this note
They`ll buy into the words that I wrote
This feeling
Inside me
Finally found my love
I`ve finally broke free
No longer
Torn in two
I`d take my own life before losing you

---

''Open your eyes, Victoria''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder