MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

30 Nisan 2011 Cumartesi

M.M.

Artık aylardır süren bu bilmece sonuçlandı!
Nihayet bu konuyla ilgili tüm acılarım dindi!
Mike Mangini, Dream Theater'ın yeni davulcusudur!
Yani yaz başından beri sakız gibi uzayan ve mahalle arası dedikodu seviyesine düşen bu muamma, nihayet güzel bi davulcunun gelişiyle son buldu.
Hatırlarım da, Mike Portnoy'un ilk gittiği dönemi....
Resmen gecenin köründe şok geçirmiştim.
İki gün uyuyamadığımı hatırlıyorum be.
Eh..
Bu da bitti işte.
Yeni albüm yakında gelecek. Dinleyeceğiz, göreceğiz.
Yeni davul teknikleri ile karşı karşıya kalıcam bende.
Değişiklik iyidir.

http://ow.ly/i/aW37

Davula gel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder