MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

23 Şubat 2011 Çarşamba

Ses.66

Önce korktuklarından kaçmamayı öğreniyorsun.
'' Tüm insanların hayatı, renklerle başlar, karanlıkla biter. Ama senin karanlıkla başlayıp, renklerle bitecek! ''


Sonra da korkmamayı.
'' Düşünebildiğin tüm renkler senindir! ''
---
Sonra görmemeyi.
'' İşaretler, umduğun dünyanın ardında kalan sırların hepsidir, gözlerini renklere aç! ''

Sonra da unutmayı.
'' Eğer mum yakmayı bilmiyorsan, elindekini söndürmemeyi hatırlat kendine. Artık bi karanlık yok! ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder