MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

19 Şubat 2011 Cumartesi

Ses.61

Ve üzerine devamlı yorumlar yaptığım, onsuz kaldığımı düşündüğüm bu '' Anlam'', acaba değişken midir?
Bir yaşamın anlamı, değişebilir mi, yoksa yitirildiği zaman geri kazanılamayacağı için ardından ağıtlar yakılacak bir şey mi?
Bilmiyorum...
Sadece ben hep ağıtlar yazdım.
Belki anlam dediğin şey, değişkendir.
Bir başkasına geçebilir o anlam.
Ve sen onun farkına varamazsın, gözüne girecek kadar yakına gelene kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder