MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

23 Şubat 2011 Çarşamba

Cansız

Yağmur yağıyor yine
Ve sen yine, yanlızsın.
Çok derinlerde.
Dönüp bakmadığın her yerde,
Yanlızsın sen, yanlız…

Yağmur yağıyor yine.
Ve sen yine, pencerenin diğer tarafındasın.
Çok yükseklerde.
Korkarak baktığın camından
O ıssız kalan köşeye.

Sadece dinliyorsun, yağmuru
Sadece izliyorsun, zamanı
Sadece yaşıyorsun, söylediğin sözleri.

Yağmur yağıyor yine.
Ve sen anlattığın kelimelerin ardında, ağlıyorsun.
Çok aşağıda.
Sanıyorsun sadece söylediğin kelimelerle
Yaşanıyor, yaşıyorsun.

‘’ Neden bu kadar doldurdun boşluğumu¿ ’’
Ve;
‘’ Seni hep seveceğim.’’
Sanıyorsun sanırım bir hayatı.

Gök gürlüyor yine!
Ve sen yine, korkuyorsun!
Çok silikçe.
Yaşamaya çaba göstermediğin
Tüm o yaşamlardan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder