MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

23 Aralık 2010 Perşembe

Ses.6

Bir arkadaşımla yaklaşık yarım saat boyunca konuştuk.
Ve konuşmanın sonunda '' Abi, bütün dediklerim temelde sadece teori, o kadar üzerinde durmamak lazım. '' dedim, ve teorim gerçeğe döndü o anda.
Belki bu yazdıklarım durumu çok anlatamadı ama ben şu anda kahkahalar atarak gülüyorum :D

---

Bi de bugün grubumla beste yapabilmek için toplandık. Güzel şeyler çıktı ortaya. Kafamızda ki düşünceleri müziğe aktardık ve hepimizi mutlu eden ( aslında tamamen tatmin eden demeliyim, zira müzik yeterince hüzünlü. ) bir sonuç çıktı ortaya.
Keşke yazarak anlatabilsem, çok heyecanlıyım paylaşmak için.
Ama kesinlikle keyfim yerinde.

---

Tabi bi de keyfimi kaçırmak istemiyorum.
Düşüneceğim ve sonuca vardıracağım o kadar çok seçeneğim var ki.
Değişiklik için nereden başlayacağımı bulmam lazım.
Gidicem de ne zaman ona karar vermek lazım.
Of ulan.
Nerden çıktı bu seçenekler.

---

Bu --- koyup da paragraf atlama olayı da sinirimi bozuyor.

---

Bi de sıkıldım mı ben ne yahu? Kesin sıkıldım ha :D Tek başıma geceleri tek kalması bana zor geliyor ha. Bu durumun icabına bakmam lazım.
ARKADAŞLARIM!!!
Evinizi açın bana.
Uzun süreli misafiriniz olucam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder