MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

30 Ağustos 2012 Perşembe

Ses.275

Sen gittiğin zaman ben hala yaşıyor olursam, ne yaparım ben?
Düşünemiyorum, yutkunamıyorum, gözlerimi kapatamıyorum, göremiyorum. Öyle bi an başıma gelmeden tecrübe edecek kadar cesaretli değilim. Ama olur da bir gün olmazsan ben hala varken, daha önceden de dedim, yine diyorum, sadece seninle gelirim.

---

Kimse bilmesin ama ben İzmir'de yaşamayı özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder