MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

8 Ağustos 2012 Çarşamba

ALKOL TÜM İÇTENLİKLERİN ANASIDIR!

Kendine ben yokken iyi bakmayı unutma. Aynı göğe bakarken de senin yanında değildim belki ama artık aklımda da değilsin. Tek bıraktım seni, amacım aslında bu değilken. Kendini unutma sakın hayallerinin arkasında. Orada sadece geleceğin, umutların ve arzuların yok, en çok geçmişin var. Hayal kurmayı bırakalı çok olduğunu biliyorum. Hissediyorum en azından. Önüne sunulan ile yaşamayı kabul ettiğini görüyorum. O yüzden, kendine çok iyi bak. Ben gerçekten seni tekrar görüp, yüzüne bakabilmeyi çok isterim. Tekrar havadan sudan konuşmayı isterim. Ama sadece bu. Kendime ilk defa yenilecek de olsam, gerçekten sadece bu. Ara sıra İzmir'de karşılaştığımız da sana uzaktan da olsa selam verip, masama geçmek istiyorum. Belki saatlerce muhabbet ederiz, belki sadece selamlaşırız. Yokmuşsun gibi davranmak hoş olmuyor. Hele ki varsan aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder