MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Ses.274/2

Ha bide, artık kimse benim çok sevdiğim şarkıları bilmiyor lan. Artık o şarkıyı dinlerken göz göze geldiğim insanlar bana sığır gibi bakıyorlar. Ulan önceden böyle değildi. Bi şarkıyı dinlerken yanımdaki benim neler hissettiğimi bilirdi. Kimse yok lan artık yanımda bunları bana söyleyecek! Ben Dirge for November dinlerken neden sadece dinleyebildiğimi bilip de bana öyle yaklaşacak kimse yok lan! Çok kötü bu durum. Yavuz Çetin için de böyle, Dream Theater için de,Valentina Lisitsa için de. Hemen arkadaş edinip onlarla konuşmam lazım. Cidden depresyona giricem, hiç hoş olmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder