MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

27 Ağustos 2012 Pazartesi

En Derin Sensizlik

Sadece yağmurlar ıslatırdı gözlerimizi, ( yıkardı gizlerimizi )
Yıldızları ararken göklerde. ( bulurken izlerde )
Sanırım artık ağlamaktan yorulduk
En derin renksizlik.
En derin sessizlik.

Önceden sadece görürdük gözlerimizi, ( bakardık gözlerimize )
Kendimizi bulurken derinlerde, (hayattan kaçarken, günlerce )
Şimdi karşımda yine aynı boşluk.
En hissiz derinlik
En hissiz güzellik

Yakınlara uzanmak için harcanan yıllar,
Gözlerimin ucunda ki uzaklar.
Nerede? Herkes nerede?

Sanırım artık ararken kaybolduk,
Sevgiler büyürken bir yerlerde.

---

Bunu da sanırım 1 hafta önce yazdım ve bi kısmını besteledim. Hatta şöyle ki, ilk 5'liği melodi ile çaldıktan sonra devamına ihtiyaç duymadım henüz. Bakalım neler olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder