MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Ses.272

Söylemeyi unutmadan erkenden yazayım bu sefer. Yine konser var sevgilim dostum. Eren Başbuğ, Cihan Köseoğlu, Emre Yavuz ve ben. Daha önce hiç birlikte çalmadığım insanlar bunlar. Zaten burada belirtmemin sebebi de bu. Deneysel gidicez :) Hatta ilk konserimiz iyi geçerse, büyük planlarımız var bu ekiple ilgili. Onları hemen yazmayacağım, bişeyler oluştukça ufak ufak belirtirim. Yine playlist'i yazayım da ileride dönüp dönüp bakabileceğim bi yerde saklı kalsın.


Liquid Tension Experiment  - Paradigm Shift
Jordan Rudess - Screaming Head
Liquid Tension Experiment  - Biaxident
Steven Wilson - Grace For Drowning
Steven Wilson  - Deform To Form A Star
Liquid Tension Experiment  - Hourglass  
Porcupine Tree  - Even Less
Dream Theater - Stream of Consciousness
Transatlantic  - We All Need Some Light
Foreigner  - Starrider  
Yngwie Malmsteen - Blitzkrieg  
Dream Theater - Space Dye Vest
Dream Theater  - Erotomania

Şarkılardan anlaşılacağı gibi bu güne kadar dinlemekten en zevk aldığım gruplardan bişeyler çalacağımı görebilirsiniz. O yüzden olağan dışı bi heyecanlıyım. Bakalım neler olacak. Beraber göreceğiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder