MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Fakir Adam

Bir var olup bir yok oluyormuş hayali.
İnanmak için her şeye, tek nedeni.
Bir varmış, bir yokmuş.
Belki de kimse onu bilmiyormuş.

En büyük savaşları, en uzun sevişmeleri
Sadece ''o'' diye yapıyormuş.

---

Bunu besteledim geçen hafta. Bi anda çıktı o kadar sade oldu ki, insanın kafası karışıyor.Belki daha önce blog'a yazmışımdır bu şiiri, hatırlamıyorum. Ama yazdıysam da bestelerken ufak bi değişiklik yaptım, son hali budur.


---


Hatta bir yazı altta yazmışım beste yaptığımı ama koymamışım buraya :) Tabi bi yerden sonra kafa gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder