MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

21 Ağustos 2012 Salı

Ses.273

Neler oldu biliyor musun bi kaç gündür?
* Öncelikle konseri verdik çıkarttık aradan. Tam istediğimiz gibi olmasa da ilk konserde olabileceğin en iyisiydi. Diğerlerini de peşinden getirecek tabi ki bu durum.

Emre Yavuz - Cihan Köseoğlu - Eren Başbuğ


* İzmir'e geldim tatil için. Adalya'da nargile için boş boş muhabbet etmeyi çok özlemişim. Hatta kafe doldu olduğu için arada içeri gidip yardım etmeyi bile özlemişim.

Şöyle bi bakınca o kadar da çok şey olmamış yav. Sanki binlerce değişik şey varmış gibi girince bi beklenti oluştu sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder