MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

29 Ocak 2012 Pazar

Ses.233

O an içinde bulunduğu kötü duruma bağlı olarak, takındığı isyankar ses tonu. Buram buram olgunluk ses tonunu taklit ederek '' Ama lütfen, uyuyamıyoruz, ayıp... '' demek, ergenliğin ilk belirtisidir. Bu kadar kendinle ilgili olma insan. Ben senin için susuyorsam, sende bi zahmet benim için sus. Ben uyumaya çalışırken evin içinde panayır varmış gibi çığlıklar attıktan sonra, sen uyurken diğerlerinin sessiz olmasını beklersen, moralini bozmak gibi olmasın ama, yemezler onu. Çalarım ben gitarımı, sende uyuyamazsın. Aynı benim son 2 gündür senin yüzünden uyumadığım gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder