MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

6 Ocak 2012 Cuma

Ses.223

Te bir (1) yıl evvel başladığımız şarkının bir kısmının, pilot kaydın bile pilotu olan kaydı var bende. E artık sende de var. Dediğim gibi, sadece minicik bi kısmı. Tamamı yaklaşık 14 dakika falan.

A thunder,
Enlightens the sky, the man shudders
With beats of his heart he recovers
Screams loud, letting lungs get sore
Recurs the love within, deep in his core
Above the rainclouds, up in the heights of welkin
He remembers, the three stars of gwyn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder