MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

2 Ocak 2012 Pazartesi

Ses.222

Yine bi süreç başladı benim için ; Anlayamama Durumu.
Çabuk düşünemiyorum şu sıralar. Hızlı anlayamıyorum da. Çözüm olamıyorum karşıma çıkan hiç bi şeye. Ara ara oluyordu zaten böyle ama şu anda olduğu gibi değil. Önceden fevri davranırdım korkumdan dolayı, yada nasıl davranacağımı bilemediğim için saçmalardım. Tek fark, şu anda sakinim. Sakince düşünemiyorum, sakince tanık oluyorum ve sakince yürüyüp gidiyorum. Gördüğüm şey ise kararsızlık. Kararsızlık telaş getirir, telaş karmaşa, karmaşanın ise sonu yoktur. Benim için yani. Yine tek sığınağım olacak müzik. Duymayı özlediğim iki şey var. Birisi müziklerim, anılarım, geleceğim. Diğeri ise bana kalsın, nasılsa duyamayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder