MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

16 Ocak 2012 Pazartesi

Ses.228

Sadece 1 (bir) şeye takılıp, ona anlamlar, fikirler, çözümler üretmekten ne keyif alıyorum bilmiyorum. Yada gerçekten çok keyif alıyorum bundan ve bugüne kadar hiç düşünmemişim nedenini. Bi laf duymayayım, hemen düşünüyorum.
Hemen.
Hiç vakit kaybetmeden. Hem de hiç bi zaman gerçek olmayan ve olmayacak şeyleri. Şuraya bak, cümle bile kuramıyorum. Çok saçmalıyorum.
Uyuyayım en iyisi.
Onu da yapamıyorum ki. Daha fazla müzik dinlemem lazım.
Yatarken de dinlemeliyim. Rüyam da da görmeliyim müziği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder