MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

19 Ocak 2012 Perşembe

Ses.230 * Sen

Bırakıyorum ben olmayı,
Aynı yerlerde var olmayı.
Başka zamanda bulup seni,
Başarmalıyım yine senin olmayı.

Rüyalarımdan uyandığımda senin için,
Hayatı bana geri verdin uyumam için.

Sonuçlar hep vardı,nedenlerini arardı.
Hüzünler hep vardı, umutlarını arardı.

Yaşadığın her yerde,
Hayal ettiğin her zaman,
Sonucun var olmaksa, ( bizim için )
Bulurum seni her zaman!

Sorunun ne olduğuna hiç bakmadan
Bütün cevapları sende ararken,
Kendime hiç soramadım,
Doğrular mı kolay?
Yalanlar mı zor?

Beni affetmelisin, sen olduğum için.
Beni uyutmalısın , rüyalarım için.
Sen hep yaşamalısın bilmek için,

Var olmadığın her yerde,
Yaşadığın her zaman,
Sebebin son olmaksa, ( kendin için )
Bulurum seni her zaman!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder