MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

18 Haziran 2011 Cumartesi

Ses.148

Uyumak istiyorum yanında kadın.
O kadar çok uykum var ki, uyumak istiyorum sadece yanında.
Konuşmadan, düşünmeden.
Sadece sana bakarak, saatlerce seni izleyerek son'a, uykuya geçmek istiyorum.
Nefesini özledim anlayacağın.
Nefesinin sesini.
Gerçekten çok aptalsın.
Gerçekten.
Hiç ummayacağım kadar hemde.
Ama bu, seni sevmeme engel değil. Ama bu yine de sana kızmama da engel değil.
Çok uykum var. Yanında uyumak istiyorum.
Sessizce, karanlıkta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder