MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

17 Haziran 2011 Cuma

Ses.147

Yıldız parlaklığı, göğün karanlığı, rüzgarın sesi, duvarın sıcaklığı.
Hepsi huzur, hepsi yalnızlık. Hepsi çokluk, hepsi hiçlik.
Hatıraların yoğunluğu, sıkıntıların boğuculuğu.
Hepsi her yerdeler. Seninleler belki. Belki de benimleler.
Olan ve olmayan, yaşanan ve yaşanmayan.
Hatırlanan ve hatırlanmayan.
Burası ve orası.
Sen ve ben.
Ne anlamı var?
Ne hissi var?
Ben biliyorum ama anlatamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder