MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

24 Mayıs 2011 Salı

Ses.130

Yapma böyle.
Tamamen git hadi. Arada çıkıp kendin gösterme gölgelerden bana.
Rüyalarını benden uzak tut.
Kendini yalanlardan ve ihmallerden uzak tutamıyorsun. Tamam. Kabul ediyorum artık seni.
Ama beni çekme içine bunların.
İstemiyorum.
'' Eskisi gibi '' diye bişey yok.
Eskiden yaşanan hiç bişey yok çünkü.
İstemiyorum.
Rüyalarından uzak tut beni.
Arada bir çıkıp, beni olmayan bişeye ısıtmaya çalışma.
Özlediğini söyleme bana.
Özleme de.
Ben özlediğimde, gerçekten özlüyorum, sonra çok canım sıkılıyor.
Özleme beni, sevme de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder