MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

14 Mayıs 2011 Cumartesi

Ses.125

Hani bazen güvende hissedersin kendini, o kişi yanındayken. Zaten başına bişey geleceğinden korktuğun için değildir bu his de, sadece o var diye gelecek her hangi bişeyden korkmazsın. İşte öyle bişey.
Değişik ama böyle.

---

Uzun aralar verebiliyorum ya seninle arama, işte en çok o hoşuma gidiyor. İstediğimi yapabiliyor olmak seninle, bu çok fazla keyifli. İstersem her gün  görüşürüm seninle, istersem aylarca aramam. Ama en sonun da, özlüyoruz. İşte en güzel kısmı bu.
En sonu.
Özlüyor oluşun, oluşum.
Çok rahat bu sıralar kafam yav.
Gerçekten çok rahat. Yıllardır olmamışım hiç böylesine etkisiz, kendime zararsız.
Keyifliyim.

---

Tabi bi de bugünün sabahında bi film'de figüran olarak oynayacak olmamın verdiği bıddtrik duygu paha biçilemez :) Hem de Milas'a gidicem bunun için.
Hem de pek sevdiğim Tansu'm olacak yanımda!
Eskiden aynı sahnede bir birimize çaldık ama ilk defa birlikte figüran olucaz :)
İşimiz bitince koyacağım fotoğraflarımızı.
İyi geceler en sade olduğum yer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder