MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

5 Mayıs 2011 Perşembe

Ses.124

Çok gereksiz bişey yaptım.
E-Postalarımı kontrol etmek için birazcık vakit ayırdım kendime. Gelenleri okurken, en başta ne var acaba diye düşündüm. Gitmez olaydım.
Kötü hatıralar değil karşıma çıkan, sadece kocaman 5 yıl!
2006 dan bu yana ne kadar çok şey geçmiş başımdam, şaşıyorum şu anda.
Eski sevdiklerimden postalar almışım. Bir çok itirafta bulunmuşum.
Çok güzel ve gereksiz bi tecrübeydi bu.
Ne hissettiğimi bilemesemde şu anda, içimde hiç bir sızı yok.
Bu da eylemimin güzel kısmı oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder