MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

23 Şubat 2012 Perşembe

Ses.AT-1

Bi iki cümle mi kurayım, yoksa uzun uzun anlatayım mı bilemiyorum ama bugün At'larımdan bir tanesi askere gidiyor. Şaka gibi ama Mustafa Göral 11:15 te İzmir'den asker olmak için uçağa binecek. İçimde garip hisler var.  Daha fazla cümle kuramayacağım hislerimle ilgili zira o kadar uzar ve saçmalar ki, ben bile anlayamam. Ama bugün hiç uyumadım. Eğer uykumdan vakitlice uyanamazsam Mustafa'yı yolcu edemezdim.
Of lan! Yazamıyorum.
Çok büyük bi arkadaşlık, kocaman fedakarlıklar, paylaşılmış zibilyon tane güzel anı içerikli güzel bi yazı varmış gibi olsun.
Olsun olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder