MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

5 Şubat 2012 Pazar

Ses.236

Benden çok büyük şeyler beklemeyin arkadaşlarım. Sanırım artık yapamıyorum eskisi gibi sizlikler. Kapalıyım artık, olabilecek her yeni insana. Eskileri zaten kaybedeli çok oldu. Aramıyorum da yeni hiç bir şey. Sadece bana aldırmayın artık. Yapamıyorum çok belli ki. Sizleşirken ben nasıl hep yalnız kalıyorsam, artık benleşiyorum yine sizsiz. Ne farkı var artık siz olmamın, ben olmaktan? Ne gerek var ki zaten. Böylesi daha kolay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder