MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

14 Şubat 2012 Salı

Ses.239

Lanetli şarkı yapmışım ben arkadaş. Geçen yıl Weeping Under The Rain'in gitarlarını kaydettikten sonra, hatta gitarı elimden bıraktığım andan itibaren, fıtık oldum. Doktor da öyle söyledi hatta. 1 hafta geçti üzerinden o zamanın ve iyileştim. Ta ki 2 gün evveline kadar. Bu seferde W.U.T.R'nin davullarını kaydettim, ayağa kalktım ve yine aynı ağrı... 3 nokta falan koydum o derece. Bu şarkıyla alakalı ne yaparsam, hep belim ağrıyor. Napcam ben böyle? Albüm çıkartsak kesin ölürüm ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder