MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

25 Şubat 2012 Cumartesi

Ses. 244

Çok eskilerden bi anı yaşıyorum sanki. Ne olduğunu yada ne zaman olduğunu hatırlamadığım bi heyecan var yine. 7 yıl falan önce ilk dinlediğimde neler hissettiysem yine aynı şeyi hissediyorum. Kalbim o kadar hızlı atıyor ki, ellerim titriyor heyecandan. Tamamen kendimle alakalı sanırım bu an. Çok imrendim kendime. Tekrar lisede olup, tenefüste en arka ağacın dibine oturup yine dinleyesim geldi. Bi sevginin ne kadar farklı anlatılabileceğini, piyanonun neler hissettirebileceğini, zaman ve imgelerin aslında neler ifade edeceğini yıllar sonra hatırladığımda, yine anlayacaktım. Yine anlıyorum.O kadar tarifsiz ki bunun keyfi ve mutluluğu. Keşke birisi yanımda olsa ve bu şarkıyı nasıl sevdiğimi ona anlatmaya çalışsam.


1 yorum:

  1. Mevzû kalp ise eğer; kalpten gelir kelimeler, kalpten söylenir söylenesi bütün kalbî sözler…
    Kalp kalbe karşıdır derler.
    Kalpten kalbe yollar vardır derler.
    Kalp sevmekten yorulmaz derler.
    Kalbin sularında yolculuklara çıkarlar.
    Kalpten gelen ne varsa kalbe hitâbendir ve kalplerden kalplere akıp giden kalbî esintilerdir…

    YanıtlaSil