MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

19 Şubat 2012 Pazar

Ses.240

Tek başımayım yine. Babam evde değil, kardeşim ve babannem çoktan uyudu. Annem ise şimdi yattı.
Ve anneme giderken iyi geceler diyemedim, malum sebeplerden ötürü. O da bana diyemedi. Bundan bi iki saat evvel ise bana çikolata getirdi '' al ye, saygısız. '' dedi. Suratına bile bakmadan teklifini geri çevirdim ve o da hiç bişey demedi. Şu anda o kadar zor ki gözlerimi kapatmak, o kadar korkutucu ki, anlatamam. Ne olursa olsun, kim yaparsa yapsın, kim başlatırsa başlatsın, en sonunda ben ölüyorum burada. Ödül mü bu, yoksa ceza mı bilemiyorum. Ama ödül ise eğer, daha mutlu etmeli beni geceler. Ceza ise, çok başarılı şu ana kadar, hep böyle devam!

---

Hissediyorum ki bir şeyler gitti içimden artık. O boşlukta yankılanan sessiz kelimeler, gözlerimi kapattığımda parıldıyor zihnime. Ne yaparsam iyi hissetmek için, tam olmuyor. Sevmeye çalışıyorum bi kadını, aşık olayım diyorum, bana anlam olsun diyorum, yapamıyorum. Ya hep bişeyleri eksik görüyorum ya da bişeyleri eksiltiyorum. Korksam keşke, çözümünü bulurdum. Ama bu bi korku değil eminim. Kaba bi tabiri yok en azından. Doğru kadın diye bişey de yok, hayatımdan geçenleri de sevdim çünkü. Sadece hala ne olduğunu bilmediğim bişeyler eksik.

---

Yazarken dinledim, okurken de sen dinle bari.


3 yorum:

  1. Düşünme! Boş yere kafanı yorma! Kendini uykuya ver, uyu! Çünkü düşünce, gönlün ay yüzüne perde olur. Gönül ay gibidir. Düşünce bulut olur, onu örter, nürunu gizler. Bu sebeple gönülde düşünceye yer verme, düşünüp taşınmayı suya at!
    hz.mevlana

    YanıtlaSil
  2. Önemli olan seni tamamlayacak ruhu bulmandır..Her peygamberin verdiği öğüt aynıdır: Sana ayna olacak insanı bul...! HZ MEVLANA

    YanıtlaSil
  3. Konuşmalıyız bu konuyu yakın zamanda.
    Gamze

    YanıtlaSil