MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

22 Şubat 2012 Çarşamba

Ses.241

Uzaktan bakıyorum, zamanın dostlarına.
Farklı renklerden farklı seslere,
Huzurun nefesinden, yoksunluğun tenine.


Sonundan görüyorum, hayatın anlarını.
Farklı tenlerden, farklı saçlara,
Karanlık gökyüzünden, aydınlık yıldızlara.


Sessizliğin benimle birlikte , korkma.
Konuşmayı istersen kendinle, susma.
Duyur kendini görmediğin tüm yokluğa.


Bazen karanlık da korkar sessizlikten.
Yaslar sırtını duvara, ellerini bağlar ardına,
Şarkısını söyler, bir umut duyana kadar.


Bir yudum çığlık, bir nefes acı ise
Neredesiniz en sevdiklerim? Neredesiniz aitlerim?
Beni bulun, bildiğiniz yerlerdeyim.
Size en yakın kendime en uzak, bir evdeyim.

2 yorum:

  1. Senin canında bir can vardır. Sen o canı ara! Senin teninin dağında çok kıymetli bir inci bulunmaktadır. Sen o incinin madenini ara! Ey hak yolunda yürüyüp giden süfî! Eğer arayabiliyorsan, onu sen kendinde ara, kendinden dışarda arama!

    YanıtlaSil
  2. yazılanlarla alakasız yorumlar komik duruyor yalnız.
    BİR DOST

    YanıtlaSil