MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

12 Kasım 2011 Cumartesi

Ses.205 - Öncesi

Bi de;

Öldürsene beni?
Korkmasana?
Yapamayacaksan gözüme bile görünme.
Tiksiniyorum senden çünkü.
Hemde hiç kimseden tiksinmediğim kadar.
Söylemek istediğim çok şey var ama hiç birisini duysan da anlamayacak kadar düşüncesiz olduğundan, bunları düşünüp seni özel veya farklı yapmak istemiyorum. Sıradan bi insandan daha çok bi anlamın yok benim için.
Korkma ve beni öldür.
Çünkü ben seni öldürmeye bile teşebbüs etmeyeceğim.
Her hangi bişeyden farkın yok artık.
Varsın yada yoksun.
Tamamen kendinlesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder