MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

3 Temmuz 2011 Pazar

Ses.158 ( ÇGSO )

DT olsun, Senfoni Orkestrası'ndan olsun. Geberdim keyiften. Aktım keyiften. Çağdaş Gençlik Senfoni Orkestarsı, İzmir'e kadar geldi. Six Degrees of Inner Turbulence, Octavarium ve The Answer Lies Within çalıp gitti. Bana ne oldu diye sorarsa birileri, ben öldüm aga. Konserden hemen önce öldüm, sonra dirildim. Keyiften aktım. Başka bi şekilde anlatılamaz bu his.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder