MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

23 Temmuz 2011 Cumartesi

İnsanlar Güzeldir.

Bir şarkı yap, içinde benler olsun
Bir ben yap, içinde şarkılar olsun
Sonra al ikisinden birini bir yıldıza as, birini ay’ın ucuna tak
Onlar birbirlerine baksınlar gökyüzünün zifiri karanlığında
Aslında bizim zifiri gördüğümüz fakat aydınlık olduğunu bilmediğimiz o uzaklarımızda
Onlar her gece baksınlar ve büyüsünler
Onlar büyürken ruhlarının yaşadığı olgunluğu al, yeryüzüne indir
İnsanların içlerine, ama ta içlerine sok onu
Sonra durup izle bir süre
Onlar da belki şarkılar yazarlar
Onlar da belki çalması en kolay enstrüman olan gitarı çalarlar
Ama içinden bir şey kopuyorsa, onların da gerçeklerdir
Gökyüzüne astıkların kadar hem de
Ellerinden gidenler kadar hem de
İnsanlar güzeldir
Sevilesidir....

23.07.2011 - 03:59:43

Uğur Erşen Şenbil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder