MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

11 Temmuz 2011 Pazartesi

Anlamın Anlamı

Gerçekten hatırladığımda, gözlerim çok fazla nemleniyor.
Olmayacak diye düşündüğüm her şeyi, gerçekten hatırladığımda,
Gözlerim onun için gerçekten çok fazla nemleniyor.
Sızlıyor biraz, biraz da acıyor.


Gerçekten hissettiğimde, yüreğim pek fazla sızlıyor.
Olacak diye umduğum her şeyi, gerçekten hissettiğimde,
Yüreğim onun için gerçekten çok fazla sızlıyor.
Yanıyor biraz, biraz da küçülüyor.


Gerçekten sevdiğimde, hayatım çok fazla yanıyor.
Sonsuza varacak diye hissettiğim her şeyi, gerçekten sevdiğimde,
Hayatım onun için gerçekten çok fazla yanıyor.
Anlanıyor biraz, biraz da anlamlanıyor.


Gerçekten yaşadığımda, hayatım çok fazla anlamlanıyor.
Seveceğim diye yaptığım her şeyi, gerçekten yaşadığımda,
Hayatım onun için gerçekten çok fazla anlamlanıyor.
O oluyor biraz, biraz da ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder