MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

2 Mart 2012 Cuma

Ses.248

bir gece, oğlan bir rüyâdan uyandı ve ne gördüğünü ona anlatmıyordu.
anlatmak zorunda değilsin, dedi adam. sorun yok.
korkuyorum.
sorun yok.
hayır, var.
sadece bir rüya.
biliyorum.
oğlan, başka tarafa döndü. adam onu tuttu. beni dinle, dedi
ne.
rüyâların, asla olmamış bir dünyaya veya asla olmayacak bir dünyaya dair olduğunda ve tekrar mutlu hissettiğinde, pes etmiş olacaksın. anlıyor musun? ve pes edemezsin. etmene izin vermem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder