MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

13 Mart 2012 Salı

Popçular Dışarı!


"Bu albüm;
Sanat ve spor gibi, bir millet için büyük önlem taşıyan sosyal alanlarda,
yarattığı "pop-kültür" ile hepimizin değer yargılarını altüst eden, devlet ve toplum üzerindeki tartışılmaz etkisi ile, demokrasi için en ciddi tehlike olma yolunda her geçen
gün biaz daha büyüyen '4.güç''e ithaf edilmiştir.
...Bereket versin!"











---


Kasten 1997 konserinden görüntü buldum. Çünkü tam 10 yıl sonra 4 Şubat 2007 konserinden bişeyler koysaydım muhtemelen ağlardım şurada. O konserde bende vardım! Aklıma geldikçe hala titriyor ellerim. O gün, o konser, o anlar... Anlatamam. Kimsede anlayamaz zaten. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder