MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

28 Şubat 2013 Perşembe

Ucuz

Öyle bir öfke var ki içimde sana karşı 
Sussam belki daha iyi olur 
Saçlarından tutup sürüklemek tek arzum 
Ne kadar ucuz bir görüntü olur 

Sağlam bir yumruk atsam yüzüne 
Yazık çünkü yüzün güzel 
Yırtsam ağzını cart diye 
Olmaz çünkü konuşacağız daha 

Bir gün karşılaşacağız bir yerlerde 
Selam vereceğim sana 
O gün konuşacağız hep seninle 

Öyle bir kin var ki içimde sana karşı 
Şarkı sözü yapsam daha iyi olur 
Çok fena küfretmek istiyorum sana 
Ama etrafa ne kadar ayıp olur 

Bir tekme atsam dizlerine 
Yazık çünkü narin o beden 
Ve öldürmem seni asla 
Çünkü yaşamak daha büyük bir ceza 

---

Birisi bana böyle şarkı yazacak, oturur sabaha kadar ağlarım. Sonra bi de akşama kadar ağlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder