MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

8 Şubat 2013 Cuma

Gölgeler

Ah be kadın... Sen yokken ne kadar kolay oluyor her şey.
Kolay oluyor seni özlemek.
Kolay oluyor seni sevmek.
Kolay oluyor seni hatırlamak.
Sen yokken daha çok seviyorum seni sanırım.
Daha güzel anlaşıyoruz böyle, sen hiç yokken, ben hep varsam.
Biraz uzak kal bana, sakinleşelim.
Biraz düzelsin yollar, ehlileşsin.


Tüh be kadın... Sen varken ne kadar üzücü oluyor her şey.
Üzücü oluyor seni görmek.
Üzücü oluyor seni dinlemek
Üzücü oluyor seni sevmek, yoruyor.
Sen varken daha çok üzüyorum seni sanırım.
Çok alışmışım sessizliğine, sen hiç yokken, benim yarattığım.
Biraz uzak kal bana, birikelim.
Sonu yok nasılsa bu yolun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder