MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

29 Haziran 2012 Cuma

Ses.267

Bu akşam hayatımın en riskli ve en büyük konserine çıkacağım. Bodur Ağaç Senfoni Orkestrası ile beraber Sabancı Kültür Sarayı'nda Pink Floyd, Dream Theater, Jordan Rudess ve Storm Corrosion çalacağım. Konserden 3 gün önce çalacağım kesinleştiği için çok gerildim. Hatta hala gerginim, yapamayabilirim diye. Ama yapabilirim. Zira yapabileceğimi biliyorum. Erkenden yatayım da yarın, hayatımın şu ana kadar en anlamlı konserine uyanayım.

 Şarkılarda şunlar;


Shine On You Crazy Diamond (Pulse) - Pink Floyd
Thick as a Brick (Madison Square) - Jethro Tull
Screaming Head - Jordan Rudess
Octavarium - Dream Theater


-ara-


Storm Corrosion
I. Drag Ropes
II. Storm Corrosion
III. Hag
IV. Happy
V. Lock Howl
VI. Ljudet Innan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder